رئیس کمیته ملی المپیک گفت: پاداش‌هایی که به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پارآسیایی داده‌ایم در شأن آ
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
شرمنده ورزشکاران هستیم
پاداش‌های مدال‌آوران در شأن ورزشکاران ما نیست

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: پاداش‌هایی که به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پارآسیایی داده‌ایم در شأن آنها نیست.

خبرگزاری فارس: پاداش‌های مدال‌آوران در شأن ورزشکاران ما نیست

،‌کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک امروز در مراسم تقدیر از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پارآسیایی که از سوی مسئولان سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، حضور داشت و در صحبت‌های خود اظهار داشت: هر جا که جامعه ورزش حضور داشته باشد، خودمان را میزبان می‌دانیم و خوشحالیم که سازمان تأمین اجتماعی در حرکتی فرهنگی این کار را انجام داد و باعث ایجاد انگیزه در قهرمانان شد. قهرمانان ما سرمایه محسوب می‌شوند و باید تک تک مسئولان قدردان انها باشند.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک سازمان ارائه دهنده خدمات که 51 درصد مردم ایران را تحت پوشش قرار می‌دهد حرکتی اثرگذار انجام داد.

هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند قشر قهرمان بخاطر اثرگذاری که روی جوانان می‌گذارد می‌تواند نماینده فرهنگی و معرفتی بزرگی باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد:‌وظیفه و رسالت ما این است که از ورزشکاران و قهرمانان  خود که بدون هیچ چشمداشتی کار می‌کنند تقدیر کنیم، مردم ما از این قهرمانان فقط همان چند لحظه مدال‌ آوری شان را از طریق تلویزیون می‌بینند اما مدت‌ها است که آنها تلاش و زحمت می‌کشند و تمرین می‌کنند را نمی‌بینند.

هاشمی ادامه داد: در کنار این قهرمانان مربیانی حضور دارند که از مظلومترین قشر ورزش ما هستند باید هر دستگاهی به تناسب وظیفه خود از جامعه ورزش و ورزشکاران تقدیر کند. کاری که در وهله اول برعهده ماست.

وی به بخش پرداخت‌های پاداشت مربیان اشاره کرد و گفت: پرداخت‌هایی که به ورزشکاران و مربیان اهدا می‌شود در شأن آنها نیست،‌برای مثال کشور قزاقستان برای المپیک 2012 لندن برای مدال‌آوران خود به ترتیب 250 هزار دلار، 150 و 75 هزار دلار پاداش پرداخت کرده است درحالی که ما به نفر اول خود چیزی حدود 45 هزار دلار پاداش پرداخت کردیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 338
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 338
بازدید ماه : 444
بازدید کل : 13140787
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7